مستند سینما، سرزمین موعود (قسمت دوم: اسطوره‌های قوم یهود)

خداوند به ما امت برگزیده‌اش آوارگی را به مثابهٔ یک نعمت الهی عطا کرده است و این مسأله که همه آن را ضعف ما پنداشته‌اند در واقع قوت ماست. همین آوارگی، اکنون ما را در آستانهٔ سلطهٔ جهانی قرار داده است. آن‌چه بیان شد فرازی از یازدهمین پروتکل جهانی یهود است که به وجود نوعی […]
تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
مدت زمان: ۲۵ دقیقه

نسخه 288

۹۰ مگابایت

خداوند به ما امت برگزیده‌اش آوارگی را به مثابهٔ یک نعمت الهی عطا کرده است و این مسأله که همه آن را ضعف ما پنداشته‌اند در واقع قوت ماست. همین آوارگی، اکنون ما را در آستانهٔ سلطهٔ جهانی قرار داده است. آن‌چه بیان شد فرازی از یازدهمین پروتکل جهانی یهود است که به وجود نوعی نظام تقدیری در ساخت عالم اشاره دارد.

نگاه تقدیری به نظام هستی از مشخصه‌های آیین یهود است و صهیونیسم بین‌الملل هم‌چون طراری که چهره در نقاب دین پوشانده، همواره این نگاه تقدیری و اسطوره‌ای آیین یهود را به نفع خویش که چهره در نقاب دین پوشانده، همواره این نگاه تقدیری و اسطوره‌ای آیین یهود را به نفع خویش به کار گرفته است. با مرور اجمالی «پروتکل‌های جهانی یهود» به سهولت می‌توان دریافت که صهیونیسم بین‌الملل به هدفی کمتر از تصاحب کامل دنیا و تشکیل حکومت واحد جهانی نمی‌اندیشد و برای نیل به این مقصود، ترویج خرافات دینی را به عنوان یکی از راه‌کارهای اساسی خود برگزیده است. سوء استفاده از برخی فرازهای تحریف شدهٔ کتاب تورات و ترویج این خرافات از طریق فیلم‌های سینمایی از همان آغاز در دستور کار صهیونیسم بین‌الملل قرار داشته و همین امر، حجم عظیمی از فیلم‌های ظاهرا دینی (ولی در باطن خرافی) را در تاریخ سینمای جهان پدید آورده است.

مقصود از خرافات دینی، شوائبی است که آدمی بر مبنای تخیل نفس اماره به ساخت لایزال دین منتسب می‌دارد و این شوائب خیالی را عین حقیقت رحمان است و خرافات، زاییدهٔ مکاید شیطان. انگار تقدیر عالم این‌گونه است که همواره در کنار هر اعجاز موسایی، سامری طراری به ساحری برتر از سینما و هیچ سحری مهیب‌تر از خرافات دینی نمی‌توان یافت…

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها